18 Nisan 2016 Pazartesi

Gülden Mutlu - Uzun Lafın Kısası (Emrah Mutlu Exclusive Mush)

Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz Ft Eyüp - Uzun Lafın Kısası (Emrah Mutlu Exclusive Mush)


"Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz Ft Eyüp - Uzun Lafın Kısası (Emrah Mutlu Exclusive Mush) 2016 Mobil mp3 müzik indir şarkı dinle"

"Gülden Mutlu Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözü Sözleri"

Uzun Lafın Kısası
Çok Özledim Durumun Esası
Bu Bir Temas, Bir Soluk
Derdimin Devası Bu
Gülden Mutlu dinle
Kalbim Bir Adım Atsa
Ayaklarım Geri Gidiyor…
Korkumdan Mı Arzumdan Mı?
bahadır tatlıöz dinle
Vefasız Hiç Düşündün Mü
Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü?
Her Gece Her Yanım Titrerken…
Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü?
Tenin Zindan, Fikrim Düşman
Kalan Mağdur Giden Pişman
Gel Gör Ki Aşk Sebepmiş
Bak Bitince Dağılıyor Insan
"Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz Ft Eyüp - Uzun Lafın Kısası (Emrah Mutlu Exclusive Mush) Dinle"


Emoji kullanEmoji kullan