28 Nisan 2016 Perşembe

Murat Boz - Janti (Burak Bilgin Mash-Up Remix)

Murat Boz - Janti (Burak Bilgin Mash-Up Remix)

"Murat Boz - Janti (Burak Bilgin Mash-Up Remix) 2016 Mobil mp3 müzik indir şarkı dinle"

"Murat Boz - Janti Şarkı Sözü Sözleri"

Gözü karaydı, Siyahtan kömürdü
Silahtı, vururdu, delerdi tek bakışta
Yürüyünce saatler, dururdu.
Zamanmış, mekanmış, dünya kimin umrunda
Ah be gülüm
Sana benden nasıl jantim yol olur
Sen beni ittin
Bilemezsin kendimden geçtim
Gelemem kendime yar
Gelemem kendime kolay kolay
O zaman, gel yanımda kal...
Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Beni tanırsın
Bir kere sevdim yanarım aşkım adına
Ve bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Başım önde kapına geldim
Yalanı da gör arada acı kuluna

"Murat Boz - Janti (Burak Bilgin Mash-Up Remix) Dinle"


Emoji kullanEmoji kullan