15 Mayıs 2016 Pazar

Serdar Ortaç - Tatlı Belam 2016 (Dj Kemal Demir Remix)

Serdar Ortaç - Tatlı Belam 2016 (Dj Kemal Demir Remix)

"Serdar Ortaç - Tatlı Belam 2016 (Dj Kemal Demir Slow Remix) Mobil mp3 müzik indir şarkı dinle"

"Serdar Ortaç - Tatlı Belam Şarkı Sözü Sözleri"

Kurşun Geçmez Yüreğimden
 Istesen De, Vuramazsın
Kırılmışım Can Evimden
 Artık Çare Olamazsın
Ne Savaşlar, Yasak Aşklar
 Kazanmışım Beterinden
Nasıl Yandım Bir Zamanlar
 Ölüyorum Kederimden
Her Baktığımda
 Acı Verdin Durdun Canıma
Nedense Aşkta Bile
 Dokundun Hep Kanıma
Demek Ki Sen Ne Güzel
 Yalan Aşklar Yaşadın
Meğerse Bende Günah
 Her Yerde Aşk Aradım
Neden Beni Unutmuyorsun
Gündüz, Gece Uyutmuyorsun
Sen, Gönlümü Çalan
Başıma Dert Olan, Tatlı Belam Sen
Gururumu Silen, Beni Benden Eden
Tek Ölümsüz Aşkım, Kara Sevdalım Sen
Tek Umudum Oldun Sen

"Serdar Ortaç - Tatlı Belam 2016 (Dj Kemal Demir Remix) Dinle"


Emoji kullanEmoji kullan