1 Haziran 2016 Çarşamba

İrem Derici - Evlenmene Bak (Emre Tuna 100's Remix)

İrem Derici - Evlenmene Bak (Emre Tuna 100s Remix)

"İrem Derici - Evlenmene Bak (Emre Tuna 100s Remix) 2016 Mobil mp3 müzik indir şarkı dinle"

"İrem Derici - Evlenmene Bak Şarkı Sözü Sözleri"

Beni üzgün görmezsin, çünkü buna değmezsin,
Aşk önünde beklenilmez yar!
Hızlı geçer görmezsin, toz dumandan ölmezsin,
Bir gider ki fark edilmez yar...

Alemsin, işte böyle beklersin,
Bir de bebek istersin, oldu hoşçakal!
Bendensin, yak bir acı iyi gelsin,
Bitti süren çoktandır doldu hoşçakal.

Başka türlü biri olsan olurdu ancak,
Ben gidiyorum sen lütfen eğlenmene bak.
Nerden bileyim bu kalbimi kim dolduracak?
Rahatsız olma başkasıyla "evlenmene bak"
Ben gidiyorum hadi sen evlenmene bak.
"İrem Derici - Evlenmene Bak (Emre Tuna 100s Remix) Dinle"


Emoji kullanEmoji kullan