21 Temmuz 2016 Perşembe

Murat Uyar ft. Selim Gülgören Hesap Sorar (Furkan Soysal Remix)

Murat Uyar ft. Selim Gülgören Hesap Sorar (Furkan Soysal Remix)

"Murat Uyar ft. Selim Gülgören Hesap Sorar (Furkan Soysal Remix) 2016 Mobil mp3 müzik indir şarkı dinle"

"Selim Gülgören Hesap Sorar Şarkı Sözü Sözleri"

Bir aşkı daha yaşayamadan
Sımsıkı sarılamadan
Açtığın her yaradan
Hesap sorar Yaradan
Sen kırat, kanat, acıt biraz
Tuhaf gelir sana o seven kalp
Adım, adım, adım kaçıyorum
Olmasın istemem, yüzüne gülemem
Seni senden isteyemem
Tadın, tadın, tadın kalmadı
"acı tadım"
Aşkıların hep kapı duvar
Böyle sevda akla zarar
Gördüğüm o güzel yüzün, beni bozar
Bir aşkı daha yaşayamadan
Sımsıkı sarılamadan
Açtığın her yaradan
Hesap sorar Yaradan

Murat Uyar ft. Selim Gülgören Hesap Sorar (Furkan Soysal Remix) Dinle


Emoji kullanEmoji kullan