16 Nisan 2019 Salı

Aynur Haşhaş - Bir Güzel Bahçem Var Benim Şarkı Sözü

Aynur Haşhaş'ın Efsun albümünden Bir Güzel Bahçem Var Benim şarkısının sözleri sizlerle...

Bir güzel bahçem var benim
Gül gülistan çiçek açmış
Yapan ustaya kurbanım
Ne kadar da güzel yapmış

Dedim ustam bu ne oldu
Açılmaz bir hale geldi
Bana baktı biraz güldü
Bildi ki aşk içim yakmış

Dedim sen sözümden çıkma
Latife’nin gönlün yıkma
İç içtiğin kadar korkma
Maşuklar bu sudan içmiş

Bir güzel bahçem var benim
Gül gülistan çiçek açmış
Yapan ustaya kurbanım
Ne kadar da güzel yapmış

Dedim ustam bu ne oldu
Açılmaz bir hale geldi
Bana baktı biraz güldü
Bildi ki aşk içim yakmış

Dedim sen sözümden çıkma
Latife’nin gönlün yıkma
İç içtiğin kadar korkma
Maşuklar bu sudan içmiş



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Şarkılar