19 Nisan 2019 Cuma

Cem Belevi - Bundan Sonra Şarkı Sözü

Bir gün özlersen kimse duymasın                    
Unut gitsin gözlerin dolmasın                            
Gizle yaşlarını içine aksın                                  
Her şeye rağmen iyi ‘ki oldun, iyi ’ki varsın                                                         

Aklına birden gelirsem arama                           
Ben zaten aramam                                            
Ben zaten, bundan sonra                                           

Adım bir yerde geçerse tanıma                        
Dostlardan selam da yollama                            
Aklına birden gelirsem arama                             
Ben zaten aramam                                             
Ben zaten bundan sonra



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Şarkılar