15 Nisan 2019 Pazartesi

Karsu - İtiraf Şarkı Sözü

Karsunun merakla beklenen şarkısı İtiraf video klibiyle birlikte çıktı.Sözlerini aşağıda paylaştığımız itiraf şarkısı 1 gün içinde 40bin izlenmeye ulaştı.Sesini ve tarzını beğendiğim bu şarkının yakın zamanda milyona ulaşacağını düşünüyorum.

Gözüme bir bak 
Bu bir itiraf 
Karşında oldum ah 
Bertaraf 

Bir sen,gelsen yanıma... 

Sen ve ben hep yanyana 
Sımsıkı sarıl bana 
Sadece... 
Bana Gülümse 

Sen ve ben hep yanyana 
Sımsıkı sarıl bana 
Sadece... 
Bana Gülümse 

Kalbime bir bak 
Saf ve şeffaf 
Farkındasın artık galiba 
Tercih değil araf

Bir sen,gelsen yanıma... 

Sen ve ben hep yanyana 
Sımsıkı sarıl bana 
Sadece... 
Bana Gülümse 

Sen ve ben hep yanyana 
Sımsıkı sarıl bana 
Sadece... 
Bana Gülümse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Şarkılar